Model S

Tesla Model S, mis saabus meie juurde treileril ning mittesĂ”itvana. Diagnostika tulemusena tuli vĂ€lja, et kĂ”rgepingeakul on tekkinud lĂŒhis, mille pĂ”hjustas niiskuse pÀÀs kĂ”rgepingeaku sisesrĂ”hu reguleerklappi. Sellel puhul oli ainsaks lahenduseks kĂ”rgepingeaku vahetus.

Model S

Model s KĂ”rgpingeaku kaitsmekarbi kaane tihendi vahelt oli pikemat aega lekkinud vett ning niiskust kaitsmekarpi, tekitades seelĂ€bi lĂŒhise . Õnneks lĂ”ppes see remont vaid kĂ”rgepingeaku kaitsme ning kaane tihendi vahetusega ning suuremaid kahjusid ei kaasnenud.

Model 3

Tesla Model 3 tagumise veomootori jahutusvedeliku lekke tĂ”ttu oli tekkinud lĂŒhis veomootori inverteris. Sel korral sai vahetatud sai terve tagumine veomootor, sest jahutusvedeliku tekitatud kahjustused olid pöördumatud ning taastamine antud juhul vĂ”imatu.

Model 3

Juures Olevatel piltidel on hea nĂ€ide sellest, miks tuleb ka elektriauto pidureid vĂ€hemalt kord aastas hooldada. Selle Model S parkimispidur on kinni kiilunud, sest pidureid ei ole regulaarselt hooldatud. Hooldamata piduridetailid oksĂŒdeeruvad ajaga kinni, tekitades soovimatut pĂŒsivat hÔÔrdumist ning seelĂ€bi tĂ”useb pidurisĂŒsteemi osade temperatuur oluliselt, vĂ€hendades tugevalt pidurdusefektiivsusest. Antud ÀÀrmuslikul juhul on ka esimesi mĂ€rke piduriosade ĂŒlekuumenemisest ignoreeritud, ning piduriketas on sĂ”idu ajal lausa purunenud.. TĂ€nu vĂ€hesele vĂ”i olematule hooldusele lĂ€ks see remont tunduvalt kallimaks, sest vahetust vajab lisaks piduriketastele, -klotsidele,-suportitele ka kÀÀndtelg.

Model S

Tagumise mootori kĂ”rgepinge pistikĂŒhendus oli ilmselt sĂ”ites lahti pĂ”runud ja tekitas klemmide vahel lĂŒhise . Lahenduseks sellel puhul uus tagumine inverter ja kĂ”rgepinge kaablite komplekt tagumisele veomootorile

Model S

Juures Olevatel piltidel on hea nĂ€ide sellest, miks tuleb ka elektriauto pidureid vĂ€hemalt kord aastas hooldada. Selle Model S parkimispidur on kinni kiilunud, sest pidureid ei ole regulaarselt hooldatud. Hooldamata piduridetailid oksĂŒdeeruvad ajaga kinni, tekitades soovimatut pĂŒsivat hÔÔrdumist ning seelĂ€bi tĂ”useb pidurisĂŒsteemi osade temperatuur oluliselt, vĂ€hendades tugevalt pidurdusefektiivsusest. Antud ÀÀrmuslikul juhul on ka esimesi mĂ€rke piduriosade ĂŒlekuumenemisest ignoreeritud, ning piduriketas on sĂ”idu ajal lausa purunenud.. TĂ€nu vĂ€hesele vĂ”i olematule hooldusele lĂ€ks see remont tunduvalt kallimaks, sest vahetust vajab lisaks piduriketastele, -klotsidele,-suportitele ka kÀÀndtelg.