Tesla Model S, mis saabus meie juurde treileril ning mittesÔitvana.
Diagnostika tulemusena tuli vĂ€lja, et kĂ”rgepingeakul on tekkinud lĂŒhis, mille pĂ”hjustas niiskuse pÀÀs kĂ”rgepingeaku sisesrĂ”hu reguleerklappi.
Sellel puhul oli ainsaks lahenduseks kÔrgepingeaku vahetus.
Model s KĂ”rgpingeaku kaitsmekarbi kaane tihendi vahelt oli pikemat aega lekkinud vett ning niiskust kaitsmekarpi, tekitades seelĂ€bi lĂŒhise . Ănneks lĂ”ppes see remont vaid kĂ”rgepingeaku kaitsme ning kaane tihendi vahetusega ning suuremaid kahjusid ei kaasnenud.
Tesla Model 3 tagumise veomootori jahutusvedeliku lekke tĂ”ttu oli tekkinud lĂŒhis veomootori inverteris. Sel korral sai vahetatud sai terve tagumine veomootor, sest jahutusvedeliku tekitatud kahjustused olid pöördumatud ning taastamine antud juhul vĂ”imatu.
Juures Olevatel piltidel on hea nĂ€ide sellest, miks tuleb ka elektriauto pidureid vĂ€hemalt kord aastas hooldada. Selle Model S parkimispidur on kinni kiilunud, sest pidureid ei ole regulaarselt hooldatud. Hooldamata piduridetailid oksĂŒdeeruvad ajaga kinni, tekitades soovimatut pĂŒsivat hÔÔrdumist ning seelĂ€bi tĂ”useb pidurisĂŒsteemi osade temperatuur oluliselt, vĂ€hendades tugevalt pidurdusefektiivsusest. Antud ÀÀrmuslikul juhul on ka esimesi mĂ€rke piduriosade ĂŒlekuumenemisest ignoreeritud, ning piduriketas on sĂ”idu ajal lausa purunenud.. TĂ€nu vĂ€hesele vĂ”i olematule hooldusele lĂ€ks see remont tunduvalt kallimaks, sest vahetust vajab lisaks piduriketastele, -klotsidele,-suportitele ka kÀÀndtelg.
Tagumise mootori kĂ”rgepinge pistikĂŒhendus oli ilmselt sĂ”ites lahti pĂ”runud ja tekitas klemmide vahel lĂŒhise . Lahenduseks sellel puhul uus tagumine inverter ja kĂ”rgepinge kaablite komplekt tagumisele veomootorile
Juures Olevatel piltidel on hea nĂ€ide sellest, miks tuleb ka elektriauto pidureid vĂ€hemalt kord aastas hooldada. Selle Model S parkimispidur on kinni kiilunud, sest pidureid ei ole regulaarselt hooldatud. Hooldamata piduridetailid oksĂŒdeeruvad ajaga kinni, tekitades soovimatut pĂŒsivat hÔÔrdumist ning seelĂ€bi tĂ”useb pidurisĂŒsteemi osade temperatuur oluliselt, vĂ€hendades tugevalt pidurdusefektiivsusest. Antud ÀÀrmuslikul juhul on ka esimesi mĂ€rke piduriosade ĂŒlekuumenemisest ignoreeritud, ning piduriketas on sĂ”idu ajal lausa purunenud.. TĂ€nu vĂ€hesele vĂ”i olematule hooldusele lĂ€ks see remont tunduvalt kallimaks, sest vahetust vajab lisaks piduriketastele, -klotsidele,-suportitele ka kÀÀndtelg.